Presentació dels responsables de les dues federacions veïnals de Tarragona, que expliquen l'acord de les seves assemblees per iniciar converses de reunificació sense mediadors.
La Federació Segle XXI ja ha nomenat tres representants per començar els contactes la setmana vinent, i la FAVT es compromet a fer el mateix immediatament.
Es recorden els intents fallits de reunificació de l'any 1999 i la necessitat d'actuar amb sinceritat i sense pressa per no repetir els mateixos errors.
Anàlisi de com la divisió veïnal ha afeblit la capacitat de pressió sobre l'alcaldia i com les institucions s'aprofiten d'aquest fraccionament per imposar decisions.
Debat sobre la necessitat de treure l'etiqueta partidista a les federacions (PSC/CiU) per prioritzar les necessitats reals dels veïns per sobre de les sigles.